4 needs for the summer

Jag har 4 saker som verkligen är ett måste för mig att ha i sommar.
 
- Iste/iskaffe. På sommaren är iste och iskaffe helt underbara drycker. Kan inte säga så mycket mer än det.
- Aloe vera spray. Denna spray är ett mirakel när man har bränt sig i solen eller bara vill fräscha upp sig. Så jag kan verkligen rekommendera denna till sommaren. Själv kommer jag alltid ha en hemma i sommar.
- En fin bikini. I sommar är en riktigt fin bikini ett måste, eller är det bara jag som tycker så?
- Vara med underbara vänner. Under sommaren ska man bar koppla av och vara med de som står en nära. Det ska jag verkligen se till att göra.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback