Denna helgen är över

Nu är denna varma helg över. I morgon och på tisdag trodde jag att jag skulle ha 2h elevensval och alltså väldigt lugna och sköna dagar. Men tydligen ska vi göra något helt annat och typ toppa oss/ta igen. Roligt att göra det hela veckan när det inte finns en enda läxa att göra eller liknande... Jag får väl kanske sätta mig och fixa bra inlägg åt er om jag kan övertala min lärare.
- Hon visar upp sin andra sida, surtanten som kan komma fram i hagen.
 
Nej nu tänker jag lägga mig i sängen och sedan sova. Det är bara att hålla ut 3 måndagar till, inte alls många. Ni får sova gott så hörs vi i morgon.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback