Denna lördagen

Stack iväg till Arosfortet med lite vänner lite spontant nu under eftermiddagen. Vi hade det väldigt roligt och vi börjar kanske bli lite för gamla för det. Men det är roligt så någon gång ibland går det och nostalgistunder får man när man är där. För den som undrar förresten så är Arosfortet ett hus där man ska klara olika celler under en viss tid. Lite som fångarna på fortet fast man kör minst 3.
- Förra hoppasset på Hux
 
Skrev ju även att jag skulle skriva om hur det gick på Hux. Det var hoppning och jag kände att jag kunde överleva att ha honom. Fast passet gick över förväntan då jag tycker att han var lugn och inte alls stark i huvudet idag. Sedan brukar han inte alltid lyssna på hjälperna till 100. Fast idag var han med på minsta lilla jag bad om, vilket var väldigt roligt. Sprången som vi tog idag var också väldigt bra och jag är riktigt nöjd. Jag börjar även hitta lite knappar och har verkligen börjat gilla honom. Förut ville jag verkligen inte rida honom för han var dryg. Men efter dagens pass kan jag lätt tänka mig att rida honom igen.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback