Denna tisdagen

Har fått en del frågor om jag ska vara med på någon av de 2 pay n jumperna som är denna och nästa vecka. Svaret är nej. Dels för att Promise fortfarande inte är bra i hoven/benet och för att jag e uppbokad på annat. Därför har jag också valt att inte starta henne i helgen. Jag tänker nog däremot debutera på Kapten. När jag blir mjuk och lugn så brukar han bli riktigt härlig att rida. Därför känns det som att det är så jag kommer göra just nu. 
Som ni såg bakade ju jag och mina bruds. Vi ska göra ett matlagningsprogram och då valde vi att baka kladdkaka. Snacka om att det var riktigt gott. Därför "slutade" vi vid lunch. Fast att vi egentligen var hemma hos Linnea och bakade. Men vi blev sugna på att fota så då åkte vi hem till Vilma och fotade hennes hundar. Hon bor ganska nära stallet så jag var lat och orkade inte åka hem i mellan och byta om så jag stack direkt till stallet. Då fick Promise sig en omgång med borstarna och sedan en liten lugn promenad. Hoppas att hon blir bättre snart så att hon slipper ha ont.
 
Nu tänker jag avsluta detta inlägget och säga god natt så hörs vi i morgon.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback