En kvällssnabbis

Ni såg ju att det var lite sminkprodukter som fick följa med hem igår. Harmoniq i Gallerian har börjat sälja lite utav ELFs studioline. Egentligen vill jag bara köpa ELF ifrån deras sida då det är så man stödjer dem och inte genom att köpa ELF på något annat ställe. Men jag har länge velat provat det som följde med och därför kunde jag inte hålla mig. Vill ni höra mina åsikter på vad jag tycker om dem?
Idag har ni inte fått bra inlägg alls. Men i morse hade jag inget att blogga om så därför blev första inlägget i stallet och eftersom att jag har stallet vid lunch så skulle vi käka direkt o jag skulle duscha och yada yada yada. Ni har nog överlevt ändå. I morgon ska jag bara vara hemma så då kommer jag ha massa tid att kunna ägna åt bloggen, om jag kommer på bra idéer vill säga. Nu tänkte jag däremot lägga mig. Ni får sova gott så hörs vi i morgon.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback