En snabbis innan sängen

Tänkte slänga in ett snabbt inlägg. Mest bara för att säga god natt. Tyvärr blir det korta och tråkiga inlägg här på bloggen. Men det är för att jag är helt slut efter året nu i nian och min hjärna har redan börjat ta sommarlov. Det är bara 6-7 ynka riktiga skoldagar kvar nu. Idag var sista fredag i hela grundskolan för min del. Dett känns lite läskigt att tänka på att det snart är över. Snart är det bara 3 år på gymasiet kvar innan jag får bege mig vidare i livet.
- Hade ingen annan bra bild så ni får en på G & G
 
Nej nu blir det sängen för min del. Har lite planer för i morgon förmiddag så det gäller att ha lite sömn. Ni får sova gott så hörs vi senare.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback