God lunch på er

Ledsen att detta blir dagens första inlägg. Men jag började morgonen med att städa hela mitt rum och verkligen få i ordning saker. Det är riktigt skönt när det är gjort och sen får man ett riktigt fint och rent rum efteråt. 
 
Igår snöade det, asså wuut? I Sverige har vi 4 årstider på en vecka, absolut! Som tur är så skiner solen lite då och då så den lilla snön som hann komma har börjat smälta bort. Tur de, för jag vill kunna sticka ut och springa snart. Inte just idag dock för jag har världens träningsvärk i magen från igår... Egentligen ska man träna när man har träningsvärk för det blir bättre med lite cirkulation. Men jag har verkligen ingen lust idag.
- Måste verkligen fota nya bilder
 
Nu tänker jag sätta mig och kolla på lite youtube videos så vi hörs senare.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback