God natt tisdag

Nu har Maria Wern börjat på TV igen så jag passar på att blogga lite i pausen. Dock tror jag bara att det var två-tre avsnitt, men det gör inget. Som ni märker gillar jag den typen utav filmer och serier. När Maria Wern är slut blir det hoppa i säng och kolla på ett avsnitt av PLL. I morgon väntar en lååång skoldag så lite sömn kommer behövas.
- Snyggingen <3
 
Jag har även glömt att säga att vi vann spökbollsturneringen som vi hade i skolan mot de andra niorna. Det var riktigt skönt att vinna över de klasserna då fuskade väldigt mycket. Då hade vi en snäll lärare som gick och köpte 2 klubbor till oss var eftersom att vi vann. Sen fick vi titta på en film som heter Linas kvällsbok innan vi fick sluta. Kan ju dock inte rekommendera den filmen, lite åt det porriga hållet...
 
Ni får sova gott så hörs vi i morgon
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback