Istes missbrukare

Har precis insett vilket beroende av iste vi har här hemma. Idag vi köpt hela 4 paket iste totalt... Mamma hade glömt köpa 2 saker som vi måste ha till brorsans kalas i morgon så jag fick nyss cykla iväg och inhandla det. Jag cyklade till ICA i shorts och T-shirt och det var underbart hur varmt det var. Börjar verkligen få sommarkänsla nu. Frukost ute, sill och potatis till lunch ute, årets första solande och årets första cykeltur i shorts.
Förresten så var Promise i hagen så mamma kunde inte fota mig och henne. Därför fick jag en del hagbilder istället som jag ska redigera och sedan slänga upp här åt er.
 
Grabbarna i familjen är borta så jag och mamma lyxade till med med att köpa lite kalvfilé, sedan wokar grönsaker på grillen och har potatisgratäng till. Riktigt gott kommer det att bli.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback