Klänning till avslutningen

Förlåt för den dåliga uppdateringen. Men min mobil har verkligen lackat ur helt så jag vet inte vad. Jag tänkte lägga upp en bild när vi fikade, men det ville den inte låta mig göra. Sen har jag tragglat i snart 1h med att få en bra bild på klänningen som jag köpte idag. Bilden är dock inte alls rättvis utan den är mycket snyggare i verkligenheten, men den får duga. Klänningen hittade jag iaf på Bik Bok för 199 kr, ett kap med andra ord. Köpte även en vit bandeau-top att ha under klänningen. Detta kommer att bli min klänning till avslutningen
Min farbror har även gjort ett stallskåp åt mig som kom idag. Så det ska snart flyttas till stallet. Det enda som fattas är att vi ska köpa krokar att hänga på dörren så att jag kan ha grimmor, träns osv hängades. Jag känner att jag vill ha ett helt eget skåp och att jag kan ha med det till betet i sommar. Därför kommer nog detta bli perfekt.
 
Nu är jag riktigt trött och tänkte gå och lägga mig. Hoppas att jag kan anmäla mig till helgens dressyrtävlingar i morgon. Det skulle ju vara bra om lapparna kom upp eftersom att det är i helgen... Nej nu ska jag sluta klaga och vara irriterad på allt. Ni får sova gott så hörs vi i morgon.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback