Morsdag

Är helt kär i mina nya stövlar. Att en så enkel sak kan få en att längta så mycket till nästa ridpass. Jag ska som det ser ut nu rida Carpen nästa vecka och det har jag inget emot. Då ska jag också inviga mina stövlar och det ska bli väldigt roligt. 
Idag var vi på morsdagsfika hos mormor med en av mina kusiner samt en av mina mostrar. Lite vaniljglass och hjortronsylt fikade vi med, riktigt gott. På vägen hem skulle vi stanna till vid min skola för mamma skulle välja till EU någonting. Då träffade jag några bruds utanför och då var jag med dem ett tag istället för att följa med mamam hem när hon var klar. Det var väldigt mysigt att sitta och prata i solen.
 
I morgon är det spex så då måste jag gå upp lite tidigare för att verkligen hinna göra allt som måste fixas. Ni får sova gott så hörs vi i morgon.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback