Ny pålle och frisk pålle

På fredagar har jag ett tag funderat på om jag vill ha en ridskolehäst att ta hand om. Därför skrev jag idag upp mig på Kapten så nu har jag honom. Är riktigt glad för det och det ska verkligen bli roligt att ta hand om honom. Han kommer inom en snar framtid att vara med i designen här på bloggen tänkte jag.
Idag var även Promise frisk. Snacka om att jag blev glad. Jag gillar inte att hon är sjuk därför var det väldigt skönt att höra att hon är bättre i sitt ben. Hon fick gå en nybörjarlektion så det är nog en lagom start för henne.
 
Hade räknat med mulet väder. Men det är riktigt fint och soligt ute så jag tänker nog gå ut och sätta mig på altanen en sväng.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback