Onödigaste dagen i skolan

Jag har verkligen inte gjort något vettigt i skolan idag. Hoppas att morgondagen kan bli bättre och lite mer vettig. Men det var spökboll på förmiddagen och sedan toppa dig/ta igen på eftermiddagen. Så bättre kommer det nog inte att bli känns det som. Det är verkligen den perioden i skolan då man knappt har något riktigt arbete kvar utan det blir oftast titta på film eller liknande. Ganska lugnt, men ändå otroligt uttråkande.
 
I morgon får jag iaf åka till stallet så då kommer jag ha något att göra. Det ska nog gås igenom lite inför torsdag då det är ponnyridning på Bäckby. Sedan ska pärlan tas hand om. Förhoppnngsvis är hon frisk så att hon kan börja ridas igen. Jag gillar inte att hon ska gå och ha ont.
Nu ska jag sätta på det sista av ett avsnitt av PLL så ni får sova gott och vi hörs igen i morgon.
XoXo//Emma

Kommentarer
Sofia säger:

Jag var i stallet igår och då var fortfarande sjuk:(

2014-05-20 | 06:51:03

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback