Redan torsdag

Idag är det redan torsdag. Hur underbart är inte det på en skala? Idag ska iaf jag och mina bruds åka ner på stan en sväng. Vi måste köpa grejer till spexfotograferingen som är om typ 10 dagar. Vårat tema är Cartoons at war eller vad man ska säga. Vad jag ska vara får ni se på dagen då vi har fotografering.
Fast innan jag får åka ner på stan måste det skrivas ett nationellt prov i SO och sedan ska vi ha biologilektion. Jag är däremot inte lika skoltrött längre som jag nyss var. Vilket är ganska skönt. Det kommer nog släppa mer efter alla nationella. I morgon skrivs det sista riktiga nationella provet. Det kommer verkligen att bli heaven. Här har ni yngre något som inte vill se fram emot. Det känns som att det är typ 20 nationella som vi har gjort...
 
Nej nu ska inte min dystra inställning till skolan ta över. Ni får ha en underbar torsdag så hörs vi senare under dagen.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback