Rock this Wednesday

En fördel med att vi har nationella är att vi börjar 30 minuter senare och det är ganska skönt. Är dock inte jättetaggad på prov då jag är sjukt trött på dem vid det här laget, men det är bara att bita i och fortsätta kämpa. Det är bara 23 skoldagar kvar.
Idag blir det nog inge stall för min del, får se hur fort det går att plugga om det blir stall eller inte. Jag ska göra engelska och sedan ska jag väl försöka mig på hkk:n en sväng. Det är inget måste att jag får med det som jag håller på att traggla med nu, men jag är perfektionist och då vill jag ha med det.
 
Nu ska hunden få en promenad och sedan ska jag åka och möta mina bruds innan vi ska åka vidare till skolan.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback