Så lättad

När jag kom till stallet vid lunch var ponny inte inne utan hon var i hagen. Jag hade verkligen sett fram emot att kunna kolla igenom hennes hov och sköta om henne innan jag skulle vara funtionär. Som tur var kom jag loss ganska snabbt efter att det var klart så jag hann borsta igenom henne lite snabbt och så kratsade jag hovarna på gången. Då såg jag var bölden varit och så gick jag runt lite på stallgången och hon såg ganska ren ut. Det gjorde mig riktigt glad och gav mig lite hopp. Jag vet inte om jag ska få hoppa pay n jumpen på torsdag fast det tror jag nog inte, eller om jag får hoppa nästa torsdag. Eller om jag ens ska hoppa alls, det visar sig. Sen är det ju dressyrtävling på lördag och söndag så är hon fräsch tills dess ska vi rida då.
Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan blir det slänga sig i soffan och kolla på Eurovision.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback