Sjukling till ponny

Stackars Promise har dragit på sig en hovböld på vänster fram. Eller så har hon haft den ett tag men inte visat det och så om hon verkades idag kan det ha tömt ut/kommit åt den och orsakat smärta. Det är min teori iaf... Jag tänkte att jag ska ställa ut och kratsa hovarna på gången så att jag kan se hur det ser ut. Det är tävling om 1 vecka så jag hoppas att hon kan vara fit for fight tills dess. Men självklart går hennes hälsa före! Hon får nog även en eller kanske 2 små promenader för att ha igång cirkulationen i benet och öka läkandet. Så i morgon blir hon nog riktigt bortskämd, sjuka lilla ponnyn.
 
Nu ska jag kolla klart på utröstningen av Lets Dance men sedan blir det sängen. Ni får sova gott så hörs vi i morgon. 
XoXo//Emma

Kommentarer
Victoria Brammeby säger:

Ska du hoppa henne på pay&jumpen?:)

2014-05-09 | 22:48:11

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback