Svar på fråga

Fick en fråga om jag kunde ta reda på vart pocky fanns att köpa. Tyvärr vet jag inte vad affären hette då de var någon liten butik. Men i Västerås hittade jag pocky i en typ livsmedelsbutik bredvid myrorna tror jag att det låg. Det är de lilla jag kan ge. Men om ni hittar pocky kan jag verkligen rekomendera er att köpa. Riktigt gott och ett paket kostar bara 10 kr och då är det många i. Mina paket är lixom inte slut ännu ;)
- Jag och Promise förra Pay n Jumpen
 
När jag kom hem ifrån stan med mina bruds åkte jag och Vilma till stallet för att titta på pay n jumpen som var. Kapten hoppade riktigt bra de 2 rundorna han hoppade. Det var roligt att kolla på alla och det gick väldigt snabbt att bli klara idag. På grund av detta måste jag plugga tyska nu. Men jag återkommer snart igen.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback