Videoworking

Har redigerat 2 videos nu under kvällen och en har kommit upp. #emmaworkshard. Har sett att prenumeranterna på min youtube har ökat och det är roligt tycker jag. Hoppas att det fortsätter i den riktningen. Ni har väl inte glömt att prenumerera på min kanal? Jag känner att det börjar bli dags att göra en riktigt kanaltrailer till min youtubekanal, håller ni med mig eller inte? Vill höra vad ni tycker om det.
I morgon har jag det sista nationella i matte och därför kommer jag ha sovmorgon och kunna gå upp klockan 7 eftersom att Gucci har åkt hem nu under kvällen. Det känns som en skön start med sovmorgon en fredag. Men nu tänker jag krypa till sängs så hörs vi i morgon. Ni får sova gott mina finisar
XoXo//Emma

Kommentarer
Emma Lindgren säger:

Gör en kanal trailer! :D

2014-05-09 | 06:54:38

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback