Äntligen onsdag

Åhh äntligen är det onsdag igen, min favorit av veckans skoldagar. Idag blir jag nog tyvärr hemma från stallet då det inte är bra för mig att vara ute i kylan om jag vill ha en chans att bli frisk innan fredag. Då får jag vara hemma och plugga istället för att åka till stallet...
 
Det är dags enda planer, förutom att jag ska få en video som jag sen ska slänga upp åt er. Jag funderar på att kompensera upp att ni fick veckans video lite sent med en video på vad jag har med mig till Stockholm? Hade det varit roligt att se en sån video?
- Lilla fina gråa stjärnan i somras
 
Idag är det snorhalt ute så jag ska snart gå till bussen och möta upp Ebba där. Ni får ha en fin onsdag så hörs vi senare under dagen.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback