Avslutar en lång lördag

Nu har jag snart varit uppe i 19 timmar i sträck och jag känner att det börjar bli dags att få lite mer sömn sista natten innan det är dags för larm på morgnarna igen. Men innan det tänkte jag bara kika in här åt er och skriva ett riktigt inlägg från datorn, eftersom att ni endast har fått mobilinlägg idag. Klockan 5:20 är jag dock inte så väldigt peppad på att öppna datorn och börja blogga, när jag kan få sova någon minut till, vilket jag tror att ni kan förstå.
 
Stallet var dagens enda planer, även om det var mycket som skulle göras väl i stallet. När jag kom hem var jag stelfrusen så jag hoppade direkt ner i ett bad, det var precis vad som behövdes. Ganska direkt efter att jag hade klätt på mig sa mamma att vi skull åka och hämta Gucci, så då var det bara att hoppa in i bilen med blött hår och väldigt rosiga kinder som jag inte orkade sminka över... När vi kom hem till deras hus så blev hon jätteglad och hon hoppade som jag vet inte vad. Gulliga lilla stora hund
Nej nu ska jag och Gucci gå och lägga oss. Ni får sova gott så hörs vi igen i morgon.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback