Avslutar en rolig helg

När årets första lussebullar är bakade, då vet man att jullen är på ingång. Jag börjar dock bli lite nojig kring detta med julklappar, jag har endast köpt en hittills. Okej det är ett bra tag kvar så jag bör inte vara nojig, men jag gillar att ha saker som det fixat i god tid. 
 
Det märks att vi har gjort mer saker än vad vi brukar på helgerna och varit uppe många fler timmar än vad vi brukar, för just nu är helt slut. Men det är så otroligt ärt det då det är en väldigt rolig grej att göra och det är något som har blivit något av en tradition numera. Så jag räknar med en minst lika bra helg nästa år och förhoppningsvis åker jag dit med några vänner istället för familjen.
Nu ska jag sätta på ett avsnitt av någon serie innan det är dags att runda av denna helgen. Ni får sova gott så hörs vi igen i morgon.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback