Då var denna helgen avslutad

Tyvärr så har jag inte fixat några inställda åt er då jag tydligen var lite mer off på bloggieér än vad jag trodde. I morgon kan det bli känslosam dag på bloggen, ni kommer få se och förhoppningsvis förstå varför. Därför kommer nog morgondagens video inte bli den roligaste, men jag ska göra mitt bästa.
 
Såg även att jag hade lite nya kommentarer nyss när jag loggade in, det är alltid lika roligt att mötas av go respons ifrån er. Det betyder väldigt mycket och det kan göra mina dagar ibland när det är jobbigt. Ni är bäst, glöm inte bort det.
- Hon skickar en massa pussar till er
 
Nu tänkte jag ta och avsluta denna helgen och ropa in Gucci så vi kan krypa ner under täcket framför något avsnitt av Grey's anatomy innan klockan blir för mycket. Ni får sova gott så hörs vi igen i morgon.
XoXo//Emma

Kommentarer
Anonym säger:

Åh, Promise är så söt <3

Svar: Åhh tack snälla
None None

2014-11-16 | 22:13:09

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback