Då var det torsdag

Idag är det den längsta skoldagen på veckan, men den brukar inte vara så jobbig. Efter skolan idag ska även jag och Ebba åka och besöka våran gamsla skola och hälsa på lärarna då den skolan har öppet hus ikväll. Det kommer bli roligt att träffa de igen.

Det är planerna för dagen och det känns som ganska lagom mycket inplanerat en torsdag. Jag skippar nog allt plugg ikväll också, bara för att ha en lugn kväll hemma. 
Nu måste jag gå med Gucci innan jag ska åka och möta upp Ebba för att åka till skolan. Ni får ha en bra torsdag så hörs vi senare under dagen.
XoXo//Emma

Kommentarer
Angelica Karlsson & Jalonen säger:

Vilken fin bild! Riktigt härlig! :D

Svar: Tack snälla du
None None

2014-11-20 | 22:27:40
Bloggadress: http://equua.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback