Dressyrtrimm

Jag har precis kommit hem från stallet och efter en träning på Kapten för Matilda då våran ordenarie tärnare var sjuk. Det var inte ett av våra bästa pass som vi red idag, men inte av av de sämre heller. Jag red dock väldigt slarvigt delvis och då blev det inte bra, men sen tog jag mig i kragen och började fokusera och verkligen kämpade. Då gick det bättre och vi fick till några öppor och slutor då det var lite de som vi arbetade med idag.

Under dagens ridpass kände jag även att jag och Kapten visst har saker som vi kan behöva träna på, så vi har mer att utvecklas. Det gjorde mig väldigt glad och nu kommer jag fortsätta rida honom så ofta jag kan, för han är en trevlig och rolig häst att rida.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback