En bra start på veckan

Min morgon började med att när jag mötte Ebba i morse så hade hon en försenad födelsedagspresent i handen, hur gullit är inte det? I låg det 10 jättefina armband, 2 pincetter och en handsprit som luktar jordgubbe. Tack så jättemycket underbara boooi, det gjorde denna dagen.

Nu kommer jag verka som att jag är full av känslor, eller okej jag försöker att inte visa det just nu. Men denna dagen är som ni såg i ett tidigare inlägg inte så lätt för mig och jag såg precis 2 avsnitt av Grey's anatomy som fick mig att tänkte till ordentligt vilket plockade fram ännu fler känslor och tankar.
Jag hade tänkt gå med Gucci nu och sedan krypa ner med henne under täcket framför kvällens avsnitt av PH. Ni får sova gott så hörs vi igen i morgon.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback