En dag full av media

Har precis kommit hem från skolan och gått en längre promenad med Gucci. Historian är inskickad och nu är det bara ett engelskaprov i morgon och sedan är denna veckans läxor avklarade, det är hur skönt som helst. 
 
Det var riktigt mysigt idag att bara ha en medialektion och inget annat. Vi pratade även om vad vi ska göra i Stockholm och det är b.la att vi ska få sända Tv som kommer sändas i Stockholm, så om du bor i Stockholm får du hålla utkik eftet mig och mina mediavänner i Tv-rutan. Vi kommer även 2 timmar att gå i Stockholm, får se vad vi hittar på för något då.
Nu ska jag sätta på gårdagens avsnitt av PH innan jag ska slänga i mig något att äta innan jag och Ebba ska åka mot skolan och vara med på öppet hus. Ni får ha en sortsatt trevlig onsdag så hörs vi senare under kvällen.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback