En eftermiddag med plugg

Förlåt att jag har varit lite off under eftermiddagen, men jag har 2 större grejer i skolan till på fredag och sedan har jag ett glosförhör i morgon och ett stort prov nästa tisdag. Därför har jag en hel del grejer som jag måste göra och det kräver tyvärr en stor del av min tid, somsagt gör jag alltid mitt bästa så att det inte ska drabba er på något vis.
 
Juste, ni undrar kanske också var dagens video är? Jo det är så att just idag blir det ingen utan ni får veckans video på onsdag troligtvis då det är först då jag kan få vårat program som vi spelade in i fredags. Jag hade nämligen tänkt att det skulle bli veckans video, förlåt om ni inte ville veta vad det är för video i förväg.
Nu ska jag ta en paus för ikväll och bara mysa framför något avsnitt av någon serie, känner jag mig lite värd efter 2h av konstant pluggande.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback