En lat sista dag på lovet

Idag har jag insett en sak och det är att när jag väl börjat titta lite smått på en serie så har jag svårt att sluta, vilket gör mig irriterad för sen när serien är slut har jag inget att göra känns det som. Sen när jag får läxor oså igen kommer jag såklart att ha något att göra och det har jag egentligen alltid, men jag tror ni förstår vad jag menar. Detta hade jag aldrig trott om mig själv då jag egentligen inte är den som har ro att sitta och kolla på serier eller så utan att göra något annat på sidan av eller vad man ska säga. Men man lär sig alltid något nytt.
 
Det är även typ det enda jag har gjort idag... Jag känner dock att jag borde tagit mig själv i kragen och stuckit ut i spåret och sprungit lite, denna lovveckan har ju inte direkt varit den nyttigaste om jag säger så... Jag hinner nog ut en sväng i morgon när jag kommer hem ifrån skolan, eftersom att jag har väldit korta måndagar och slutar redan vid lunchtid.
Nu tänkte jag ropa in Gucci till mitt rum och sedan krypa ner under täcket framför ett avsnitt av någon serie. Ni får sova gott så hörs vi igen i morgon.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback