En lugn eftermiddag

Halloj, jag hoppas att ni har haft en bra eftermiddag. Själv har jag inte gjort speciellt mycket, mest tagit det lugnt efter dagens skoldag. Snart ska jag åka och möta upp Ebba och en ifrån den nya klassen och så ska vi besöka våran förra skola, precis som jag skrev i morse. 

Under eftermiddagen har jag även jobbat en del här på bloggen. Som ni ser har rubrikerna ett nytt typsnitt, även om det kanske inte är något speciellt med det, men det är lite nytt och fräscht ändå. Sen har jag även fixat i ordning lite inlägg åt er som kommer upp under lite olika dagar.
 
Därför tänkte jag även passa på att bjuda på lite bilder som har tagits under den tiden som jag gick på den skolan vi snart ska besöka.
Ni får ha en fortsatt trevlig kväll så hörs vi senare.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback