En slapparsöndag

God morgon på er, allt väl? Själv ligger jag bara i sängen och slapapr framför serier och har inte ens bytit om, en riktig slapparsöndag satsar jag på. Även om jag bör göra några uppgifter till skolan, men det har jag egetnligen tid till att göra under skoltid på både måndag och onsdag... Egentligen bör jag inte skjuta upp det, ju fortade det blir gjort desto bättre.
 
Såg även att statistiken var ganska bra redan nu, vid lunchtid en helg. Så roligt att så många av er redan har kikat in här, även om jag inte har skrivit någon förens nu. Hoppas att det kan fortsätta i den riktningen, det hade verkligen varit roligt och då kanske jag hade blivit ännu mera motoverad till att verkligen börja kämpa för att kunna ge er en bra och läsvärd blogg.
Nu ska jag återgå till att bara slappa och titta på serier. Ni får ha en bra söndag så hörs vi senare under dagen.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback