En vanlig torsdagseftermiddag

Nu när jag har berättat för er om att jag har blodtrycksmaskinen kan jag varna er, ni vill slippa den. Därför bör ni vara försiktiga och ha ett bra blodtryck och att ni tänker hälsosamt. 

Jag ber även om ursäkt för den dåliga uppdateringen under eftermiddagen, men jag slutade skolan sent och sen ville jag bara ta det lugnt, gå med Gucci osv. Som jag har skrivit tidigare, vi bloggare är inget annat än människor vi också.
Just nu kan jag inte skriva mera, jag har en massa skolarbeten och andra grejer i mitt huvud som jag måste koppla bort. Jag ska b.la åka och kolla på SM i helgen som går på Hamre och där kommer även sebos.se att finnas på plats, så jag tänkte även träffa de och eventuellt prata lite om framtiden.
XoXo//Emma

Kommentarer
Ebba Granholm Ström säger:

Sv; Jaa, det tycker jag med! :)
Taaack boii :* Jättefin bild på dig och prompis :*

2014-11-13 | 20:35:01
Bloggadress: http://snorptorpan.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback