Ett gympass och 2 hästar senare

Jag har precis fått i mig lite mat efter att ha kommit hem från stallet. Jag var inte lite sugen på mat ett pass på gymmet och efter att ha ridit 2 hästar. På träningen var det dressyrtrimm som stod på schemat och jag hade Carpen. Detta kan vara ett av våra bästa pass som vi har ridit tillsammans, han gick oftast som jag ville och jag fick hon precis så kort som jag också ville. Det var inte mycket krångel mellan oss idag och jag är väldigt nöjd med andra ord. Därför vill jag trimma vidare på honom nästa vecka.
 
Sen fick jag även rida Boss lite efter träningen på Carpen. Det var väldigt mysigt, även om jag red väldigt kravlöst och jag kände mig inte speciellt engagerad hela tiden. Men det gick bra och han trampade på bra och även han krånglade inte speciellt mycket. Vi fick även ta 2 skutt över över litet litet hinder som stog i stora ridhuset, det var väldigt mysigt.
Nu ska jag slänga mig in i duschen innan jag faller ihop i min säng framför något avsnitt av lite serier.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback