Förklaring

Som ni säkert har märkt har jag inte uppdaterat under de flesta eftermiddagarna som jag brukar. Det är för att just nu har jag en svacka inom bloggningen känner jag, det är verkligen på grund av er. Ni är de härligaste läsarna som man kan ha och ni betyder otroligt mycket. Men det är för att jag är allmänt trött och slö för tillfället. Idag böt jag t.ex inte om från endast en tjocktröja tills för en timme sedan då jag och min brorsa skulle gå och hämta mat, det säger ändå en hel del tycker jag... 
 
Förhoppningsvis kommer min motivation och min passion för bloggandet tillbaka snart så att bloggen kan bli ännu bättre och större. För jag vill inte att min svacka inom bloggandet ska drabba er, det är något som ni verkligen inte förtjänar. Om ni har lite överseende så blir det nog som sagt bättre snart.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback