Första kvällen

Som ni kanske förstått så är vi framme i Stockholm nu, det blir ju den andra fredagen i rad för min del. Men det har jag inget emot för att är alltid roligt att vara här.
 
Under kvällen gick vi bort mot Friends och arenastaden för att kolla läget och för att käka middag. Tror ni inte att det första vi möts av är några personer från Västerås? Fast så brukar det ju alltid vara när man är borta så jag blev egentligen inte jätteförvånad... 
Nu ska jag fortsätta titta på lite serier som jag har gjort tidigare under kvällen och sen börjar det nog bli dags krypa till sängs för att orka med en dag till 23:00 på Friends i morgon. Ni får sova gott så hörs vi igen i morgon.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback