God kväll

God kväll på er. Ledsen att dagens andra inlägg kommer först nu, men det var som sagt en lång skoldag och sedan åkte jag till stallet för att ta hand om Promise. Hon har verkligen blivit en fluffig och rundare liten ponny nu, men det får jag träna bort i sommar. Då har jag trots allt 2 månader på mig att få henne i bättre form...
 
Det är det som jag har gjort idag, inte något speciellt alls med andra ord. Även sånna dagar behövs ibland och därför gör det mig verkligen inget att idag var just en sån dag.
Nu sitter jag i soffan med Gucci och ska när som helst se Hollywoodfruarna på Tv. Ni får ha en fortsatt bra kväll så hörs vi senare.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback