God morgon

Hoppas att ni har sovit gott, det har inte jag då jag fick bäddsängen och det är inte den skönaste om man säger så... Men nu ska vi inte vara bittra och tänka på det, för det ska vara roligt att vara borta och hitta på saker som man inte gör så ofta.
 
Det ska bli väldigt roligt att se vad denna mässan har att erbjuda. Får se vad jag får med mig hem, ni får en haul på måndag om det är så¨mycket saker att det fyller en haul. Jag hoppas att jag hittar något till Promise till i sommar, för det tycker jag att hon är värd. Gråa hjärtat
Nu ska jag sminka mig med dagens smink och sedan bör jag sätta på mig kläder och inte gå runt i handduken så länge till. För snart ska gå ner och käka frukost. Ni får ha en bra lördag så hörs vi senare under dagen
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback