God morgon snöiga fredag

Igår snöade det och lite snö ligger kvar på taken och gräsmattorna idag, hur mysigt är inte det? Fast det får gärna komma ännu mera snö så att det inte bara är som lite puder på gräsmattorna, för det känns knappt som snö.
 
Idag är det skolan som gäller, precis som vilken annan vardag som helst. Efter skolan ska jag åka till stallet och rida träning, jag skulle tro att det blir på Kapten då vi hade lite saker som måste förbättras. Sen ska jag även få rida Boss eller Ikaros i eftermiddag, vilket ska bli väldigt mysigt.
Internet krånglade precis när jag skulle börja skriva detta inlägget. Därför hinner jag inte skriva något mer än detta, men det är ju bättre än inget alls eller bara en bild från mobilen. Ni får ha en härlig fredag så hörs vi senare under dagen.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback