God morgon

Då var det tisdag igen, vilket betyder en längre skoldag för min del. Men det blir nog inte så jobbigt då vi har ett långt hål till lunch, ca 2h och 30 minuter. Då tänkte vi troligtvis gå ner på  stan och hitta på något, eller det var något som vi pratade om igår sen får vi se om vi sätter den planen vi värk eller inte.

Efter skolan idag ska jag åka till stallet och ta hand om Promise, det var en vecka sen sist jag verkligen borstade och tog hand om henne ordentligt då det kom lite grejer ivägen. I onsdags var det öppet hus den tiden som hon kommer in och i lördags tabbade jag mig genom att åka till stallet när hon gikc på lektion.
Nu måste jag ut och gå med Gucci innan jag ska åka och möta upp Ebba för att åka vidare mot skolan. Ni får ha en bra tisdag så hörs vi senare under dagen.
XoXo//Emma

Kommentarer
ebjorkander.blogg.se säger:

Fin bild !

Svar: Tack snälla
None None

2014-11-25 | 11:40:19
Bloggadress: http://ebjorkander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback