God natt måndag

Nu är denna första dagen av den nya veckan avklarad, bara att kämpa på i morgon också. Det var något som märktes på hela klassen idag var hur glada alla var över att se varandra igen, det är riktigt härligt att komma tillbaka efter ett lov med den känslan. 
 
Denna eftermiddagen bjöd på dåligt väder och regn, jag var helt dyblöt när jag kom hem idag. Därför fastnade jag inne med en kopp te under en filt framför datorn och lite serier. Det är ju något som är väldigt mysigt så det gjorde inte mig så mycket och bloggen har blivit ständigt uppdaterad under dagen, vilket jag trivs med att veta.
 
Jag hade ju även tänkt spela in en rolig film åt er, men ni hade inte kommenterar några challenges så jag kunde inte göra den videon jag tänkt. Jag tycker därför att ni som läser detta gärna kan kommentera en rolig sak som ni tycker att jag ska göra och spela in, så kommer det upp som en video nästa måndag. Eller är det inget som ni skulle tycka vara roligt att titta på?
Nu tänkte jag ropa hit Gucci och sedam krypa ner under täcket. Ni får sova gott så hörs vi igen i morgon.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback