Hittat mitt drömjobb

Nu har jag precis kommit hem från en lång och otroligt rolig dag i Stockholm. Vi började med att få spela in ett Tv-program som sänds om 1 minut, så vill ni se det "live" så får ni skynda er att slå på den öppna kanalen. Jag kommer lägga ut det här åt er så fort jag fått materialet. Att vi gjorde detta idag har gjort att jag hittat det som jag verkligen vill jobba med i framtiden, för det var hur roligt som helst. Jag var nyhetschef för det hela och fick alltså bestämma innehållet i programmet.
 
Sen kunde jag ju såklart inte låta bli att springa in en snabbis på Sephora när jag var i Stockholm, därför fick 2 tvålar, 2 miniparfymer och 2 badbomber följa med. Jag kan visa de i haulen som jag troligtvis kommer göra nästa vecka efter Sweden horse show.

Eftersom att jag har varit igång sedan 5:15 i morse tänkte jag bra lägga mig i sängen och ta det lugnt resten av kvällen. Ni får ha en fortsatt trevlig kväll så hörs vi senare.
XoXo//Emma

Kommentarer
Michelle Petersson säger:

Åh va kul det låter! :D
Kram

2014-11-21 | 22:27:13
Bloggadress: http://michellepetersson.horseworld.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback