Inreda med Emma

I eftermiddags var min morbror här och hjälpte oss sätta upp ett skåp i vårat ena badrum, vilket är det badrummet som jag tänkt "erövra" från och med nu. Det badrummet har nämligen varit ett renoveringsprojekt i ca 2-3 år som vi aldrig tagit tag i, men nu är det äntligen helt färdigt. Eller vi behöver köpa ett nytt handfat och då har jag hittat ett supersnyggt ifrån alfakeramik som jag skulle vilja ha, vi får se om jag kan lyckas övertala mina föräldrar att klicka hem det. 
 
Att inreda (om man ens kan räkna detta som inredning) är något som jag verkligen tycker är intressant och som jag verkligen gillar att hålla på med. Sen när man får ett riktigt bra slutresultat som man är nöjd med, det måste ju vara bland det bästa med det hela. Jag längtar verkligen tills jag får min egna lägenhet och kommer kunna inreda precis hur jag själv vill.
- Detta blev iaf resultatet (på skåpet står det lite krämer, lampan gör att de inte syns)
 
Nu ska jag sätta mig och skriva ihop ett inlägg med planerna för den kommande veckan som ni sedan ska få ut här på bloggen om ett tag. Idag fick vi nämligen lite roliga nyheter kring saker som kommer hända nästa vecka.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback