Just a Saturday

Idag hade jag räknat med en dag där jag inte hde gjort mycket med än att åka ut till Hamre för att titta på några SM-klasser och ta hand om Promise. Men när jag väl kom till Rocklunda efter att ha varit på Hamre så var Promise ute i hagen och skulle gå ute 1h och 15 minuter till, snacka om att det kan vara jobbigt att sköta en ridskoleponny vissa dagar... Jag fick dock lite saker gjort ändå, jag putsade bland annat hennes träns som verkligen var i stort behov utav det då ingen såg ut att ha gjort det på över 1 månad. Jag passade även på att städa lite i mitt skåp och ta hem lite saker som jag inte behövde i stallet, en del grejer jag hade på betet i somras och liknande.

Nu ska jag fortsätta med att ta det lugnt och bara njuta av min läxfria kväll. Även om jag lär ångra detta valet i morgon, men jag känner bara verkligen inte för att plugga just denna lördagen. Bra skolmotivation du har Emma, verkligen...
Nej vi kan inte avsluta detta inlägget dystert och ironiskt. Ni får ha en härlig fortsatt lördagskväll och vi hörs senare under kvällen. Vad ska ni hitta på ikväll förresten?
XoXo//Emma

Kommentarer
Denise säger:

Jag har pluggat lite, varit med familjen, lyssnat på musik och bara surfat runt. Ska nog kolla på en film nu (: puss :*

Svar: Det låter som en härlig dag, puss :*
None None

2014-11-15 | 20:58:40
Bloggadress: http://nattstad.se/denisetiainen

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback