Kickar igång en ny dag och vecka

Nu kickar vi igång en ny dag och en ny vecka med en massa roliga grejer inplanerade, vad jag har inplanerat för denna veckan får ni se senare under dagen.

När jag kommer hem idag ska det spelas in en video, ni hinner fortfarande kommentera förslag på vad ni vill se för video. Efter skolan idag tänker jag nog ta ledigt från allt som heter plugg, eller jag hoppas att jag kommer kunna göra det och bara koppla av samt förbereda lite inlägg åt er.
Som jag alltid burkar skriva på morgnarna så måste jag ut med Gucci innan jag ska åka och möta upp Ebba innan vi åker vidare mot skolan. Ni får ha en bra måndag så hörs vi senare under dagen.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback