Lite tisdagslyx

Jag har nyss kommit hem från stallet och kommit ur duschen. Det första jag möttes av då var en glad hund och en påse naturgodis som vi snart ska äta framför svenska hollywoodfruar, lite tisdagslyx skadar inte. I stallet blev det en extra lång ryktning på min älskade gråa ponny och det verkade som att hon uppsakttade det. Jag måste verkligen ge henne mer tid och sköta om henne längre och jag bör verkligen bli bättre på att putsa hennes utrustning. För det är något som hon verkligen förtjänar
Nej nu ska jag gå in i vardagsrummet och sätta mig i soffan och ha en mysig kväll med familjen. Ni får ha en fortsatt trevlig kväll så hörs vi senare.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback