Lördagkväll

Jag har precis fått i mig lite pizza efter att jag kommit hem efter att ha tittat på när Ebba och hennes lag tävlade. Jag tycker att det var riktigt roligt att få se hur de hade det på sina tävlingar och sen var alla otroligt duktiga. Om jag inte hade ridit hade jag nog velat träna gymnastik, det verka vara otroligt roligt. 
 
Fast jag hade inte gett upp hästarna eller ridsporten nu efter 10 år, det är en stor del av mig och en stor del av mitt liv. Sen bör man även börjat med sin sport som liten, jag hade aldrig kunnat börja med gymnastik nu då jag inte känner att jag skulle klara av det då jag inte har några förkunskaper.
Nu tänkte jag byta plats från min säng till soffan för att titta på Tv tillsammans med min familj. Det kan nog ta ett tag då jag har världens träningsverk efter gårdagens pass på gymmet och ridningen av 2 hästar. Jag skriver iaf mer senare under kvällen. Så länge får ni ha en trevlig kväll.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback