Me-time - T A G

Vad tittar du på/läser du under din me-time?
Om jag verkligen vill ha me-time brukar jag sätta på något avsnitt av någon serie, just nu är det Grey's anatomy som gäller för min del, även några andra serier såklart. Annars brukar jag läsa olika blogga
 
Vad har du på dig under din me-time?
Troligtvis en hoodie och inga byxor alls, eller mjukisar.
 
Vilka är dina me-time-produkter? 
Antingen något body butter från the body shop eller kanske en hudkräm från Victoria Secret.
 
Vilka är dina favoritnagellack just nu?
Jag har nog inget favorit, men det jag har använt är ett nagellack med brons/guld-glitter från H&M.
 
Vad äter/dricker du under din me-time?
Jag äter naturgodis, nötter eller en fruktsallad och dricker oftast is-tea, tea eller en Vitamin well.
 
Vilket är ditt favoritdoftljus just nu?
Jag skulle säga ett som kommer från bolsius.
 
Vad gör du utomhus under din me-time? 
Jag skulle nog ta en springtur i spåret eller så tar jag en promenad.
 
Skulle du någonsin gå på bio ensam?
Det tror jag inte hade varit speciellt roligt, det är mycket rolgiare att gå på bio tillammans med någon eller några.
 
Vilka är dina favorit-onlineshoppar?
Jag skulle säga sebos.se, simplycia.net & nelly.com
 
Vad gör du annars under din me-time?
Annars har jag gärna en spakväll hemma för att bara kunna koppla av och för att bli lite fräsch.
 
 
Vem vill du tagga?
Jag vill tagga Mathilda & Denise
XoXo//Emma
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback