Mellanlandar hemma

Har precis kommit hem fårn skolan, tyvärr hann jag inte skriva något innan jag åkte i morse. Därför slänger jag in en snabbis innan jag ska cykla iväg till stallet och ta hand om Promise idag igen. Den ponnyn betyder verkligen otroligt mycket för mig. Efter stallet måste jag fort hem för att hoppa in i duschen och plocka i ordning på mitt rum och dammsuga huset innan vi får besök av min morbror med familj.
Jag hoppas iaf att ni har haft en bra onsdag hittills så hörs vi senare under eftermiddagen.
XoXo//Emma

Kommentarer
Anonym säger:

Åh den bilden va ju underbar! :D
Kram

Svar: Tack snälla du
None None

2014-11-12 | 20:45:26

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback