Mitten av veckan

God morgon på er. Idag är det äntligen onsdag vilket betyder en kort och rolig skoldag, eller efter lunch är det roligt för då har jag media. Jag längtar verkligen tills vi kommer ha det flera pass i veckan då det är därför som jag valde denna inriktningen.
 
Efter skolan ska jag åka till stallet och ta hand om Boss och Ikaros. Det var tydligen möte i stallet i kväll också så det ska jag också gå på, inte för att jag vet vad det kommer handla om men det är för instruktörer, hästägare och privathästarnas skötare så det är bara att masa sig dit.
- I brist på bilder får ni denna på mig och Ebba ifrån förra vintern
 
Nu måste jag gå ut med Gucci en sväng innan jag ska åka och möta upp Ebba. Ni får ha en bra onsdag så hörs vi senare under dagen. 
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback