Rolig kväll i skolan

Detta blir ett väldigt sent inlägg, men direkt när jag kom hem från skolan och vårat öppna hus satte jag mig och pluggade inför morgondagens prov. Vi hade det riktigt roligt under det öppna huset och det var många som var och besökte oss. Jag och mina härliga vänner höll till i blackboxen och fotade en massa härliga bilder och sedan var vi i mediasalen och redigerade lite. Jag tänkte lägga upp några av de bilderna i en bildbomb lite senare. Än så länge bjuder jag på en sneakpeak och jag har inte redigerat bort det gröna som reflekterades i glasögonen, men jag hoppas att ni överlever ändå.
Nu ska jag krypa med bredvid Gucci i sängen och sedan ska jag få några timmars sömn i mig. Ni får sova gott så hörs vi igen i morgon.
XoXo//Emma

Kommentarer
Denise säger:

Det var superroligt och mysigt!! Och jag bara älskar bilden!!! :D <3

Svar: Den är otroligt härlig :D
None None

2014-11-19 | 23:02:16
Bloggadress: http://nattstad.se/denisetiainen
Michelle Petersson säger:

Härligt med en rolig skoldag! :D
Kram

Svar: Absolut :)Kram
None None

2014-11-20 | 12:52:10
Bloggadress: http://michellepetersson.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback